Heb jij aan een proeverij of workshop van DeBiermeneer meegedaan? Help ons dan door een review achter te laten!

Bier proeverij
Geweldige ervaring en wat een kennis en heerlijke bieren
Waanzinnig leuke bier proeverij
Leuk informatief, op een gezellige manier. Super leuke middag!
Ontzettend leuk!
Hele leuke bier proeverij en veel geleerd!
Lekker bier, mooi verhaal, goed uitgelegd
Mooi verhaal achter de bieren en leuk uitgelegd. Leuk dat er aandacht was van gist en moutsoorten en de invloed op het bier. Geen standaard brouwerijen maar de keuze lag bij bijzondere bieren. Lekkere hapjes bij de bieren zodat je merkt wat eten met het bier doet. Zeker aan te bevelen.
Bierproeven
Super leuk gedaan! echt interessant en informatief
Top
Leuk verhaal, goed bier en op locatie, heel leuk
Heerlijke ervaring
Leuke uitleg bij elk biertje, voor ieder wat wils, echt top.
Leuke proeverij
Veel kennis, genoeg te vertellen over het biertje dat geschonken is. Weet wat geleerd vandaag :).
Leuk
Ja wel oke. Kerel heeft een lekker kontje.
Fijne kerel, leuk verhaal allemaal.
Echt top avond. Leuke verhalen, oprechte blijheid als ik zijn verhalen zie. Ohja en op deze manier wil ik zelf graag uit de kast komen dus bij deze.
Lang nie gek
Ik zou hem doen !
Leuk
Ja wel oke. Kerel heeft een lekker kontje.
Leuk
Ja wel oke. Kerel heeft een lekker kontje.
Echt super
10
Perfect
Supper leuke bier shower gehad.

